Anda sering tak cukup duit?



Minyak naik harga..adakah kita hanya berdiam diri mengeluh atau 
bertindak proaktif menghadapinya kesan kenaikannya??

Anda ingin keluar dari kesempitan hidup di kala harga barang, kos pengangkutan semuanya melambung naik tetapi anda tak tahu caranya?

Anda ingin sangat bekerja secara online dari rumah & jana PENDAPATAN PASIF dengan angka yang lumayan? 

Bukankah anda ada handphone !

Kini anda boleh jadikan handphone sebagai sumber pendapatan lumayan!



Tahukah anda bahawa talian TuneTalk/ToneExcel merupakan satu-satunya talian yang anda boleh gunakan sebagai talian handphone dan dalam masa yang sama boleh menjana pendapatan yang lumayan! Berikut adalah testimoni-testimoni dari mereka yang sudah berjaya mencapai pendapatan pasif yang cukup lumayan:-





 Tak kan kita sekadar melihat sahaja kan?
masa utk take action! 



Ramai yang dah dapat sehingga beribu-ribu ringgit, malahan ada yang dah dapat berpuluh ribu ringgit, tiap-tiap bulan pulak tu.




ToneExcel telah mengadakan satu program dimana sebagai pengguna talian simkad ToneExcel, anda akan diberi berbagai-bagai kelebihan dan salah satunya adalah sebagai alat penjana pendapatan sampingan yang amat lumayan, dapat tiap-tiap bulan, pendapatan tersebut pula boleh diwariskan. Semuanya ini anda boleh miliki dengan hanya modal yang amat kecil.


TESTIMONI
Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:






Pertama kali saya terjumpa program ini hanya sekadar baca intro sahaja. Tetapi apabila email masuk hari demi hari tiba-tiba hati ini terasa ingin membaca lebih mendalam lagi apa yang menarik sangat program ni. Apabila saya dah mula baca,melihat video,memahami langkah demi langkah serta kelebihan yang terdapat dalam program tunetalk tone excel ini,saya dah mula rasa tertarik & ternyata ianya sangat berbeza berbanding dengan program-program yang lain. Hampir 1 bulan lebih saya meneliti & melihat perkembangan program ini,hari demi hari saya tengok ada sahaja orang yang dah join,ini yang buatkan hati saya mula terbakar. Saya makin tak boleh sabar lebih-lebih lagi apabila saya cerita pada keluaga tentang konsep program ini & mereka mula yakin & berminat untuk join. Tanpa berlengah lagi saya terus dapatkan 2 keping simkad. Selang dua hari kemudian saya telah membeli satu lagi simkad tunetalk tone excel. Kini saya sudah mula menikmati bonus kerana telah memperkenalkan program tunetalk tone excel ini kepada keluarga & bakal menerima komisyen apabila mereka topup nanti.

Jika anda rasa RM90 untuk simkad ini dapat mengubah hidup anda,keluarga anda & dapat menambah nilai hidup lebih ramai lagi orang diluar sana,sertailah & bantulah mereka kerana lebih ramai yang tidak akan tahu jika di kawasan/wilayah anda sendiri tidak bantu mereka memperkenalkan tentang bagusnya program tunetalk tone excel ini untuk mereka.

"JADIKAN HIDUP ANDA LUAR BIASA & BUKAN LAGI HIDUP BIASA-BIASA SEPERTI DULU"


Terima Kasih .
SHAHRIL RIDZUAN YUSOF
PUCHONG SELANGOR




Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.Pada asalnya saya diperkenalkan tentang program ini dari rakan saya. Tetapi tujuan asal hendak bertanyakan tentang pelaburan. Saya tak minat nak cari-cari orang ni bila rakan saya sibuk mempromosikan program ni pada saya. Esoknya saya berkongsi dengan rakan saya di pejabat tentang program ni. Setelah habis saya cerita, rakan saya terus kata " Baguslah Wan prepaid ni". Dia terus seluk poket dan bagi saya duit untuk daftarkan dia. Saya terkedu dan berkata pada diri saya " Aku tak masuk lagi tapi member aku nak join dah, rugilah aku!!!" Malam itu juga saya daftarkan diri saya dan belajar tentang program ni. Tuhan buka pintu rezekiNya pada saya. Alhamdulillah cukup bulan bonus dan komisyen terus masuk dalam bank.
Kawan-kawan semua berhentilah jadi promoter tak bergaji.
Mari kita sama-sama kayakan diri sendiri.

Terima Kasih .
Mohd Reedhuan b Mohamed
Johor Bahru, Johor.



Asalammualaikum dan salam 1 malaysia.
Sudah bermacam-macam bisnes saya buat tapi dengan toneExel saya tidak ragu-ragu dengan imbuhan yg saya terima....walaupun baru 1 bulan lebih saya join...jadi nasihat saya kepada rakan2 di luar sana jangan buang masa lagi...kerana peluang di depan kita..

Terima kasih kepada kawan saya yg memperkenalkan toneExel kepada saya dan toneExel memang WOW!!!!!!!!!!
Sekali lagi kepada rakan2 di luar sana ayuh kita sama2 menjana pendapatan. Jika rakan-rakan tidak percaya apa yang saya katakan, cubalah dulu dengan hanya membeli kad prepaid Tunetalk-ToneExcel berharga RM80 dan daftar segera sebagai ahli referral ToneExcel sekali seumur hidup. Ianya produk keperluan dan sudah pasti akan memberikan pendapatan seumur hidup kepada anda. KALAU BUKAN SEKARANG BILA LAGI, KALAU BUKAN KITA SIAPA LAGI !!!!!!!!!!

Terima Kasih .
ABU BAKAR MAIMIN@MAIDI BIN LANTOG
KENINGAU, SABAH


Bayaran Yang Diterima Terus ke Akaun Bank


MASA untuk bertindak - BERTINDAK SEKARANG!

Jangan tunggu lagi rakan2 semua, sesiapa yang belum menyertai lagi program ini, ambillah peluang keemasan ini sekarang.

Jika tidak, lagi lambat rakan2 menangguhkannya lagi lambat anda untuk merasai nikmat ini.
Kalau RM90 pun anda tiada, anda semestinya bertindak lebih cepat dari orang lain.

InsyaAllah, kalau orang lain boleh berjaya dan hidup tanpa hutang, kenapa tidak anda. Kalau orang lain ada masa 24 jam, anda juga ada masa yang sama, kalau mereka ada 2 kaki, 2 tangan, 2 mata dan 2 telinga, apa bezanya anda, kalau mereka hidup tanpa hutang, tiap2 bulan boleh dapat 20 ke 30 ribu ringgit sebulan, kenapa tidak anda.
 

Bukan salah anda jika lahir dalam kemiskinan, tetapi memang salah anda jika keluarga anda hidup dalam kemiskinan.

Rebutlah peluang keemasan ini dengan segera! 








Perlu Bantuan/Pencerahan?
Call/sms/whatsapp: 012-3255973 (Razman Alwi)
Email: pendapatanpasif2u@gmail.com 


Saya faham, mungkin sekarang anda sedang sibuk. Apa kata saya hantar maklumat lanjut yang sangat penting dan berguna TERUS KE EMAIL anda. Boleh juga tengok-tengokkan nanti sambil santai-santai rehat atas katil sebelum tidur malam nanti.  Sila masukkan nama & email anda dan klik submit. Maklumat kami hantar terus ke email anda. 


Powered byEMF Free Form Builder
Ingin tahu lebih lanjut! sila klik sini